Fenyforras
      
+36 (1) 239-0311
 
Beltéri lámpák
Állólámpa
Asztali lámpa
Beépíthető lámpa
Csillár
Csíptetős lámpa
Dekoráció
Érintőkapcsolós lámpa
Fali/mennyezeti
Falikar
Falilámpa
Falitükör
Fénycsöves lámpatest
Függeszték (1 ágú)
Függeszték (több ágú)
Fürdőszobai lámpa
Gyereklámpa
Irányfény
Íróasztali lámpa
Karácsonyi ajánlatok
Képmegvilágító lámpa
Konyhai lámpa
Kristály
Lávalámpa
Led lámpa
Mennyezeti lámpa
Olvasólámpa
Pultmegvilágító
Sólámpa
Süllyesztett lámpa
Tiffany lámpa
Ventilátoros lámpa
Világító polc
Kültéri lámpa
Fényvető
Kültéri állólámpa
Kültéri beépíthető lámpa
Kültéri díszítés
Kültéri fali lámpa
Kültéri LED lámpa
Kültéri mennyezeti lámpa
Kültéri mozgásérzékelős lámpa
Kültéri napelemes lámpa
Talajba süllyeszthető lámpa
Víz alatti lámpa
Irodai, Üzleti, Ipari
Ipari jellegű lámpák
LED panel
Sínrendszeres világítás
Vészvilágító
Fényforrás
LED izzó
Led szalag
Kompakt fénycső
Fénycső
Halogén izzó
Kiegészítő
Dugalj
Mozgásérzékelő
Piktogram
Transzformátor
Beltéri kiegészítő
Kültéri kiegészítő

Gyakran Ismételt Kérdések

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?

A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be, akkor természetesen van rá mód hogy több részletben küldjük ki vásárlóinknak a megrendelt termékeket.
Ennek nincs többlet költsége. Mindössze annyit kell tennie, hogy egyeztet kollégáinkkal (telefonon vagy e-mailben).

Lehet-e izzókat vásárolni az üzletben?

Izzókat nagy választékban tartunk raktárkészleten, ezáltal üzletünkben megrendelés nélkül is lehet vásárolni hagyományos, energiatakarékos, valamint LED-es fényforrásokat! 
 

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Gyakran felmerül ez a kérdés egy megrendelőben. A fizetést a bank, vagy egy bankkártyás fizetésre szakosodott nemzetközi szolgáltató bonyolítja teljes egészében. Amennyiben a megrendelő bankkártyás fizetést jelöl meg, a bejelentkezést és a tranzakció indítását az aktuális bank vagy szolgáltató oldaláról fogja lebonyolítani. Ezen hivatalos banki felületeken több ellenőrzés megy végbe minden tranzakciónál. Az adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik. Ezen oldalak több biztonsági modul és több tucat biztonsági szűrőn keresztül működnek. Így a megadott adatok védett rendszerbe érkeznek.
A kereskedő csak egy tranzakciós számot lát, így biztos lehet benne, hogy a bankkártya adatairól nem kapunk tájékoztatást. Az online bankkártyás fizetési mód így teljesen biztonságos.

 

Ha megrendelem mikor érkezik be? Ha beérkezik, mikor kapom meg?

A termékek elérhetőségéről minden termék adatlapján található információ. Ha a termék mellett Rendelésre felirat jelenik meg az adatlapon, akkor az a termék külföldről érkezik és beérkezési ideje 2 hét is lehet. Rendelés leadást követő munkanap délutánján küldünk egy emailt a várható beérkezési időpontról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.

Ha nem tetszik a választott termék akkor itt hagyhatja? Mi van akkor, ha megrendelem, átveszem és nem tetszik?

Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 napon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük Önnek.
 

Hogyan vegyem meg ha előtte nem is láttam a terméket?

A webshopon keresztül történő vásárlás egyik hátránya, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket élőben. Ennek tudatában, igyekszünk a lehető legjobb minőségű képeket feltüntetni a termékekről. Azonben ami megnyugtató lehet, hogy az internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 napon belüli elállási jog. Amennyiben mégis megrendelné a kiválasztott terméket, még mindig élhet 14 napos elállási jogával.

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?

A szállítás előtt emailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítás napján!

Meg lehet nézni az üzletükben a terméket?

Üzletünkben találhatóak kiállított lámpatestek. Raktárunk rendkívül nagy készlettel büszkélkedik. Amennyiben igény mutatkozik rá természetesen vásárlás előtt meg tudjuk mutatni a raktárban található lámpatesteket is. Ezek a termékek könyedén leszűrhetőek a webáruházban a balodali menüsor Elérhetőség szekciójában található "Raktárról, azonnal elvihető" szűrőfeltétel beállításával. Mivel a megtekinteni kívánt lámpatestek raktárból történő felhozatala egy kis időt vesz igénybe, ezért a zökenőmentes vásárlási élmény biztosítása érdekében kérjük ilyen igényét egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal és boldogan állunk rendelkezésre.

Mennyi a házhoz szállítási díj?

A házhozszállítási díj 540.- Ft, a csomagot a DPD vagy a GLS futárszolgálat kézbesíti kedves vásárlóinknak Magyarország területén belül. 

Mikor érkezik? Miért nem érkezett meg?

A termékek várható beérkezéséről e-mailben tájékozatjuk vásárlóinkat. Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy email-ben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót (a visszaigazoló email-ben találja a fejléc környékén) és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a forgalmazóval/gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet email-ben visszajelzést illetve visszahívást. Automata rendszerünk abban az esetben küld a vásárlónak értesítést, amikor a termék beérkezik és megváltozik a státusza.

Mindenképp kell regisztrálni a rendeléshez? Van-e lehetőség telefonon, emailben rendelni?

A regisztrációra azért van szükség, mert bármilyen felmerülő probléma esetén csak így tudják elérni, vagy értesíteni Önt a kollégáink. A rendelésről is csak így tudunk folyamatos tájékoztatást küldeni. A házhozszállításhoz és az ÁFÁ-s számla igényhez pedig elengedhetetlen. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül. A vásárlói kosár összeállítása után a vásárlónak lehetősége nyílik a kosár utólagos módosítására egészen addig, amíg nem véglegesíti a rendelését a rendelési folyamat végén található "Rendelés jóváhagyása" gombbal.

Rendelhető-e hozzá tartozék, alkatrész?

Az általunk forgalmazott termékekhez tudunk beszerezni tartozékot, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket. Ezen alkatrész/tartozék igények a webshopon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben kiegészítőre vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük írjon egy emailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/tartozék leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az emailt a termék elérhetőségével és árával.

Van raktáron és ha van egyből elvihető? Ki tudnak-e szolgálni raktárról?

Természetesen. Webáruházunk fel van készítve a raktárról történő árusításra is. Amennyiben látja a termék mellett a Raktáron feliratot, az azt jelenti, hogy üzletünkben rendelkezésre áll, tehát azonnal elvihető. Célszerű készíteni rá egy rendelést, mert így foglalásba kerül a termék az Ön részére, így biztosan nem adjuk el , amíg ideér üzletünkbe. A darabszám tekintetében kollégáinktól tud informálódni. Ezek a termékek könyedén leszűrhetőek a webáruházban a balodali menüsor Elérhetőség szekciójában található "Raktárról, azonnal elvihető" szűrőfeltétel beállításával.
 

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?

A gyártó minden termékére garanciát vállal, amit  ügyfélszolgálatunkon tud érvényesíteni.