Fenyforras
      
+36 (1) 239-0311
 
Beltéri lámpák
Állólámpa
Asztali lámpa
Beépíthető lámpa
Csillár
Csíptetős lámpa
Dekoráció
Érintőkapcsolós lámpa
Fali/mennyezeti
Falikar
Falilámpa
Falitükör
Fénycsöves lámpatest
Függeszték (1 ágú)
Függeszték (több ágú)
Fürdőszobai lámpa
Gyereklámpa
Irányfény
Íróasztali lámpa
Képmegvilágító lámpa
Konyhai lámpa
Lávalámpa
Led lámpa
Mennyezeti lámpa
Olvasólámpa
Pultmegvilágító
Sólámpa
Süllyesztett lámpa
Tiffany lámpa
Ventilátoros lámpa
Világító polc
Kültéri lámpa
Fényvető
Kültéri állólámpa
Kültéri beépíthető lámpa
Kültéri díszítés
Kültéri fali lámpa
Kültéri LED lámpa
Kültéri mennyezeti lámpa
Kültéri mozgásérzékelős lámpa
Kültéri napelemes lámpa
Talajba süllyeszthető lámpa
Víz alatti lámpa
Irodai, Üzleti, Ipari
Ipari jellegű lámpák
LED panel
Sínrendszeres világítás
Vészvilágító
Fényforrás
LED izzó
Led szalag
Kompakt fénycső
Fénycső
Halogén izzó
Izzó
Kiegészítő
Dugalj
Mozgásérzékelő
Piktogram
Transzformátor
Beltéri kiegészítő
Kültéri kiegészítő

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
 
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (www.fenyforras.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.fenyforras.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek-i-13.html 
és letölthető az alábbi linkről: http://www.fenyforras.hu/pub/tac_fenyforras.pdf
 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Navalla Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 
A szolgáltató székhelye: 1063 Budapest, Szív utca 18.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címei: 
Információ, ügyfélszolgálat: fenyforras@fenyforras.hu
Vezetőség: vezetoseg@navalla.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-865604
Adószáma: 13638038-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Telefonszáma: +36 1 239 03 11 
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-59669/2012
A szerződés nyelve: magyar
 
Vevőszolgálat nyitvatartási ideje:
 
Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon csak ebben az időben vagyunk elérhetők. E-mailen feltett kérdésekre is csak nyitvatartási időben áll módunkban válaszolni. 

Nyitvatartás napja Nyitvatartás ideje
Hétfő 09:00-18:00
Kedd 09:00-18:00
Szerda 09:00-18:00
Csütörtök 09:00-18:00
Péntek 09:00-18:00
Szombat Zárva
Vasárnak Zárva










Navalla Kft. tárhelyszolgátatója:
GTS Hungary Távközlési Kft.
2040 Budaörs, Ipartelep u. 13-15.
Adószám: 10893018-2-44
E-mail: info@gts.hu
Telefon: +36 1 814 4000
 

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar és az uniós jog jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
 
A jelen Szabályzat 2013. április 20. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Fogyasztók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
 
Fogyasztó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált fogyasztója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Fogyasztó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
 
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 
 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Telefonon nem fogadunk el megrendelést. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! 
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Fogyasztókat az akció időtartamáról. 
 

Rendelés menete

Fogyasztó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.
 
Fogyasztó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. 

Fogyasztó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja

Amennyiben Fogyasztó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a frissítés ikonra kattint Fogyasztó.

Fogyasztó kiválasztja a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési feltételek 

Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés nagyságától függően előleget kérjen a megrendelőtől. Ennek mértékéről a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatjuk Önt. 
 
Ha a megrendelés leadásakor a személyes átvétel üzletünkben opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat. 
•  készpénzben az áru átadásakor 
•  bankkártyával (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) az áru átadásakor, vagy a megrendelés leadásakor az online bankkártyás fizetőfelületen keresztül 
•  előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.)
•  PayPal – PayPal online fizetőfelületen keresztül (Ehhez a művelethez nélkülözhetetlen, hogy a vásárló rendelkezzen regisztrált PayPal fiókkal.)
 
Ha a megrendelés leadásakor a házhozszállítás opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat. 
•  utánvét fizetéssel a futárnak
•  bankkártyával (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) a megrendelés leadásakor az online bankkártyás fizetőfelületen keresztül 
•  előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékeket a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.)
•  PayPal – PayPal online fizetőfelületen keresztül (Ehhez a művelethez nélkülözhetetlen, hogy a vásárló rendelkezzen regisztrált PayPal fiókkal.)
 
Tájékoztató az interneten történő bankkártyás fizetésről 
 
Tisztelt Vásárlónk! 
A fenyforras.hu internetes áruház részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokolt haszáló kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank által fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a fenyforras.hu áruház oldalán. A fenyforras.hu internetes áruház az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. 
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját: 
Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám) 
Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám) 
Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni. 
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
 
Visa (dombornyomott) 
MasterCard (dombornyomott) 
American Express (dombornyomott) 
Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően – ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz. Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók. 
Maestro (nem dombornyomott) Kizárólag az OTP Bank Rt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
 
Megrendelt áru átvételének módjai 
 
Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz. Az egyik a személyes átvétel vevőszolgálatunkon, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy emailben. A másik a futárpostán keresztül történő kézbesítés. A termékeket csak Magyarországon áll módunkban kiszállítatni. A megrendelt terméket a DPD, a GLS vagy a Trans-O-Flex Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Előzetesen rövid szöveges üzenetet (sms) és e-mail értesítést küld a futárszolgálat a kiszállítást megelőző napon. Sikertelen kézbesítés esetén telefonon egyeztetnek. 
 
Szállítási határidő
 
A szállítási határidő 7 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 7 napot, a lámpa megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük. 
 
Házhozszállítási díj   
Rendelés értéke     Kiszállítás bruttó díja
0 - 20.000,-Ft           1600,-Ft
20.000,-Ft felett        ingyenes
Amennyiben a megrendelés kiszállítását csak több részletben tudjuk teljesíteni, a többlet futárköltséget cégünk átvállalja. 
 
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
 
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Fogyasztó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 
 
Az adatok megadását követően Fogyasztó a ”pénztár” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
 
Adatbeviteli hibák javítása: Fogyasztó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
 
Fogyasztó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Fogyasztóhoz nem érkezik meg, Fogyasztó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Fogyasztóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Fogyasztó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. 
 
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
 
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Fogyasztóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! 
 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. 
 
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 
 
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan termék esetén, mely Fogyasztó személyéhez kötött, Fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. 
 
Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.
 
Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
 
Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
 
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.”
 
A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
 
Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére. 
 
Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt. 
 
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.
 
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
 
Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
 
A Magyar közlöny 2014. április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2014.05.14-én hatályba lépő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet hatályát veszti
 
• A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet. értelmében a fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla, nyugta); 
• A fogyasztó a szerződéskötést a termék ellenértékének megfizetését igazoló 
bizonylat – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - bemutatásával teheti meg. 
• A vállalkozás a fogyasztó által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről 
jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozás rögzíteni: 
1. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a 
jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez; 
2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog 
megnevezését, vételárát; 
3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját; 
4. a hiba bejelentésének időpontját; 
5. a hiba leírását; 
6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni 
kívánt jogot, továbbá; 
7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény 
rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog 
elutasításának indokát; 
• A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti; 
• A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó 
rendelkezésére kell bocsátani; 
• Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. 
• A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. 
• A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. 
• A vállalkozásnak törekednie kell a tizenöt napon belüli javításra vagy cserére; 
• Kijavításra vagy – a 4. § (5)2
igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni: 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1-2 (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.  
 
1. a fogyasztó nevét és címét; 
2. a dolog azonosításához szükséges adatokat; 
3. a dolog átvételének időpontját, továbbá; 
4. azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti; 
• Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről. 
• A rendelet rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni. 
Hatályát veszti a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. 
[Magyar Közlöny 2014. évi 60. szám]
 

Jótállás

Szolgáltató garanciát vállal minden termékre az átadástól számított 12 hónapig, kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb garanciális időt határoz meg. Ilyen esetben a hosszabb garanciális idő az érvényes. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. 
 
Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult.  Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.
 
A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.
 
A szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát. Szavatossági igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. Akciós feltételekkel megrendelt termékek esetén a Megrendelő az eredeti feltételek (akciós csökkentett ár) figyelembevételével jogosult a termék kicserélését kérni.
 
Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek, vagy így sérülést okoztak.
 

Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
 
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 
 
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
 
Szolgáltató és Fogyasztó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 
 

Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. 
 
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.  
 
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
 
Elállási nyilatkozat minta letölthető: itt
 
Budapest, 2014. június 03.
 

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide: letöltés